Świeca zapłonowa NGK DR8ES
Średnica gwintu [mm] 12
Rozw. klucza sześciokąt. [mm] 18
Opornik przeciwzakłóceniowy
Wartość cieplna 8
Długość gwintu [mm] 19
Rodzaj elektrody standard
Odstęp elektrod: 0,7 mm
Opornik:entstört, 5 kOhm
Pasuje do:
HONDA: CB 125 1975, 1976, 1977, 1978, 1979 CB 250 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984 CB 400 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 CB 450 1985 CB 750 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982 CB 900 1979, 1980, 1981, 1982, 1983 CB 1100 1981, 1982, 1983, 1984 CBX 450 1982, 1983, 1984, 1985 CBX 550 1982, 1983, 1984 CM 400 1980, 1981, 1982, 1983 NX 125 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1997, 1998 XL 125 1976, 1977, 1978 KAWASAKI: EN 450 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 EN 500 1990, 1991, 1992, 1993 GPX 600 1988, 1989, 1990 GPX 750 1987, 1988 GPZ 500 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 GPZ 600 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 GPZ 750 1985 GPZ 900 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994 GPZ 1000 1986, 1987 GT 550 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 GTR 1000 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 KLF 220 2000, 2001, 2002 KLF 250 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Z 250 1979, 1980, 1981, 1982 Z 400 1983 Z 550 1982, 1983 ZL 600 1986, 1987, 1988 ZL 1000 1987, 1988 ZR 550 1983 ZR 750 1991, 1992, 1993, 1994 PUCH: LIDO 125 1983 SUZUKI: GSX 550 1983, 1984, 1985, 1986, 1987 GSX 600 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 GSX 1100 1984, 1985, 1986, 1987 GSX-R 750 1985, 1986, 1987
Fima NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa.
Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę.
Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej.
Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy