TOMASZ DOMRAZEK
34-300 ŻYWIEC ul. BROWARNA 28
BANK PEKAO SA
37 1240 4881 1111 0000 5340 1137
100 PROCENT
ABUS
ACCEL
ACERBIS
ACTIVE PRO
AGIP
AIROH
AIRSAL
ALL BALLS
ALPINESTARS
ANLAS
ARAI
ARIETE HARRIS
ARLEN NESS
ASTERISK
ATHENA
ATLAS
ATONE
ATV CHINY
AUTOMAX
AUTOSOL
AWINA
AXO
BAAS
BEARING WORX
BEL-RAY
BELL
BERIK
BERTONI
BERU
BF
BIKATEC
BIKE-LIFT
BIKETEC
BLACK BIRD
BLACKKWAY
BMW
BOLT
BOSCH
BRANCO
BRIDESTONE
BRISK
BROGER
BUSE
C.C PRODUCTS
CANYON
CARLISLE
CARTECHNIC
CASTROL
CENTER CROSS
CF MOTO
CHAMPION
CHART
CONTINENTAL
CTEK
CX-80
CX-ŁOŻYSKA
CYLINDER WORKS
DALLARA
DATEX
DAYCO
DAYTONA
DELORTO
DENSO
DIADORA
DID
DMP MOTORCYCLE
DOMINO
DUCATI
DUNLOP
DURO
EBC
EBS
ELECTREX WORLD
ELEKTOSPORT
ELF
ESJOT
EXCEL
EZO
FALCO
FERRO
FILTRON
FLY
FM
FMF
FORMA
FORSA
FOX
fox
FRAP
FREN
FUSION
GAERNE
GARU
GAS GAS
GETES
GILERA
GIVI
GOPRO
GRASSKOP
HALVARSSONS
HARIS
HEIDENAU
HELD
HELL
HELLA
HIFLO FILTRO
HIGHWAY HAWK
HJC
HONDA
HOT CAMS
HOT-RODS
HUSGVARNA
IMX
INNOVA
IPONE
IRIS
ISKRA
IXS
IZOLATOR
IŻ
JAMA
JAWA CZ
JAWKA
JMC
JMP
JMT
JOFAMA
JR
JT
JUNAK
K-750
K&N
K2
KAPPA
KAWASAKI
KBC
KEIHIN
KEITI
KENDA
KINI
KNOX
KOBI
KOYO
KRYPTONITE
KSX
KTM
KYB
KYOTO
LAZER
LEATT
LEOSHI
LEOVINCE
LIQUI MOLY
LML
LOCTITE
LS2
LUCAS
MAGURA
MALOSSI
MANNOL
MAXXIS
MEIWA
METEOR
METZELER
MICHELIN
MIDLAND
MIKUNI
MIŃSK
MITAS
MITSUBOSHI
MOBIL
MORSE
MOTIP
MOTO CARE
MOTOFORCE
MOTOREX
MOTOWELL
MOTOZ
MOTUL
MRA
MZ ETZ
NACHI
NACHMAN
NAF
NAGAHI
NAMURA
NARVA
NAXA
NAZRAN
NBR
NEXA
NG TARCZE
NGK
NISSIN
NITRO
NO NAME
NOK
NOLAN
NSK
NTN
NUVO
OC-1
ONEAL
OSBE
OSRAM
OXFORD
OZONE
PARTS PLUS
PEUGOT
PIAGGIO
PICHA
PIRELLI
PIVOT LEVER
POD
POLANDEX
POLARIS
POLINI
POLISPORT
PRO
PRO-CARBON
PROGRIP
PROX
PUTOLINE
RACELINE
REBELHORN
RECETECH
REGINA
REIKON
REKLUSE
RENNER
RENTHAL
REPSOL
RK
RMS
ROMET KOMAR
RST
RTECH
S100
S2
SACHS
SANREMO
SAVA
SCORPION
SCOTT
SECA
SHAD
SHAPEHEART
SHARK
SHELL
SHIFT
SHIMANO
SHINDENGEN
SHINKO
SHOEI
SHOT
SIDI
SIMSON
SKF
SKYRICH
STAGE 6
STR
STROMER
STYLMARTIN
SUPER-SPROX
SUZUKI
SW-MOTECH
TCX
TEAM-10
TENSAI
TEXA
TGB
TIP-TOP
TNT
TOURMAX
TRW
TUNGSRAM
TWINAIR
UFO
ULTIMAX
UVEX
V-CAN
V-MAX
VALVOLINE
VARTA
VEE-RUBBER
VERTEX
VESRAH
WANDA
WAYCOM
WISECO
WM
WOSSNER
WRP
WSK 125 175 SHL
X-GRIP
XADO
YAMAHA
YSS
YUASA
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX
Średnica gwintu [mm] 12
Rozw. klucza sześciokąt. [mm] 18
Opornik przeciwzakłóceniowy tak
Wartość cieplna 8
Długość gwintu [mm] 19
Rodzaj elektrody irydowa
Odstęp elektrod: 0,8 mm
Opornik:entstört, 5 kOhm
Pasuje do:
A APRILIA: LEONARDO 250 1999, 2000, 2001 LEONARDO 300 2004, 2005, 2006 MOTO 650 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 PEGASO 600 1990, 1991, 1992 PEGASO 650 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 BMW: F 650 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 G 650 2007, 2008, 2009, 2010 BENELLI: VELVET 250 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 GILERA: RC 600 1991, 1992, 1993 HONDA: CB 125 1975, 1976, 1977, 1978, 1979 CB 250 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983 CB 400 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 CB 450 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 CB 650 1979, 1980, 1981, 1982, 1983 CB 750 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982 CB 900 1979, 1980, 1981, 1982, 1983 CB 1100 1981, 1982, 1983, 1984 CBX 450 1982, 1983, 1984, 1985 CBX 550 1982, 1983, 1984 CBX 1000 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983 CL 250 1982, 1983 CM 400 1980, 1981, 1982, 1983 CX 500 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986 FT 500 1982, 1983 GL 500 1982, 1983 GL 1000 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981 GL 1100 1980, 1981 NX 125 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995,1997, 1998 SL 125 1972, 1973, 1974, 1975, 1976 TRX 300 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 XL 125 1976, 1977, 1978 XL 185 1979, 1980, 1981, 1982, 1983 XL 200 1983, 1984 XL 250 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983 XL 500 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 XR 250 1981, 1982, 1983 XR 500 1979, 1980, 1981, 1982 ITALJET: JUPITER 250 2001, 2002, 2003 KTM: DUKE-E 620 1997, 1998 EGS 600 1993 EGS 620 1998 EGS-E 620 1998 EXC 600 1993 EXC 612 1993 GS 500 1982, 1983, 1984 KAWASAKI: EN 450 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 EN 500 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 GPX 600 1988, 1989, 1990 GPX 750 1987, 1988 GPZ 500 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 GPZ 600 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 GPZ 750 1985 GPZ 900 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994 GT 550 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 GTR 1000 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 KEF 300 2001-2003 KLF 220 2000, 2001, 2002 KLF 250 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 KLF 300 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 KLR 600 1984 KVF 300 2000, 2001, 2002 Z 250 1979, 1980, 1981, 1982 Z 400 1980, 1981, 1982, 1983 Z 500 1979, 1980 Z 550 1980, 1981, 1982, 1983 ZL 600 1986, 1987, 1988 ZL 1000 1987, 1988 ZR 550 1983 ZR 750 1991, 1992, 1993, 1994 KYMCO: MXU 150 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 MXER 150 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 PULSAR 125 2001, 2002, 2003, 2004 STRYKER 125 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 STRYKER II 125 2006, 2007 ZING 125 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 MALAGUTI: MADISON 250 1999, 2000, 2001, 2002 SYM: HUSKY 125 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 WOLF LEGEND 125 2006, 2007 SUZUKI: DR 125 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, , 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 DR 250 1982, 1983, 1984, 1985, 1986,1987 DR 400 1980, 1981 DR 500 1981, 1982, 1983 DR-Z 125 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 GN 125 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 GN 250 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 GN 400 1980, 1981, 1982 GNX 250 1982, 1983, 1984 GR 650 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 GS 125 1999 GS 650 1981, 1982, 1983 GSX 250 1980, 1981, 1982, 1983 GSX 400 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987 GSX 550 1983, 1984, 1985, 1986, 1987 GSX 600 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 GSX 750 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986 GSX 1100 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987 GSX-R 750 1985, 1986, 1987 GZ 125 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 GZ 250 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 TU 125 1999 YAMAHA: FZ 750 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994 FZR 750 1987, 1988 FZR 1000 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 FZX 750 1987, 1988, 1989 SR 125 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 TW 125 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 VP 300 2003, 2004 XJ 550 1981, 1982, 1983, 1984 XJ 600 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 XS 400 1982, 1983, 1984 XS 500 1976, 1977, 1978, 1979 XT 350 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 YBR 250 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 YFM 350 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 YFM 400 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 YFM 450 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 YP 250 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 YZF 1000 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa.
Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę.
Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej.
Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy