Szanowni klienci poniżej zamieszczamy protokoły do pobrania i wypełnienia. Zwracamy uwagę, że załączenie właściwego protokołu ułatwia nam pracę, a Państwu gwarantuje sprawne załatwienie swojego roszczenia: 1. Protokół reklamacyjny – umożliwia złożenie reklamacji w trybie przepisów dotyczących rękojmi z zastrzeżeniem postanowień regulaminu zakupu towarów w naszej firmie. 2. Protokół zwrotu towaru – umożliwia dokonanie zwrotu towaru/ów uprzednio zakupionych w naszej firmie. W tym miejscu pragniemy przypomnieć oraz wyjaśnić, że 14- sto dniowy termin, w którym Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do złożonej reklamacji w przypadku gdy to Państwo odsprzedajecie uprzednio zakupiony u nas towar Konsumentowi spoczywa jak wyżej stwierdzono na Sprzedawcy. W sytuacji o której wyżej mowa nasza firma nie jest Stroną umowy zawartej z Konsumentem, a zatem wszelkie żądania w sprawie zajęcia przez nas stanowiska w powyższym terminie są niemożliwe a także pozbawione podstawy prawnej. Informujemy również, że zwroty towarów odsyłane do nas „za pobraniem” nie będą przyjmowane. W razie jakichkolwiek wątpliwości bądź pytań prosimy o kontakt mailowy motozet@go2.pll lub telefoniczny 33 861-55-05Reklamacje i zwroty