Świeca zapłonowa NGK CR9EK
Średnica gwintu [mm] 10
Rozw. klucza sześciokąt. [mm] 16
Opornik przeciwzakłóceniowy
Wartość cieplna 9
Długość gwintu [mm] 19
Rodzaj elektrody standard
Odstęp elektrod: 0,7 mm
Opornik:entstört, 5 kOhm
Pasuje do:
KAWASAKI: GPZ 1100 1995, 1996, 1997, 1998 Z 750 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 ZRX 1100 1997, 1998, 1999, 2000 ZRX 1200 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 ZX-9R 900 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 ZXR 400 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 SUZUKI: DR 350 1994, 1995, 1996, 1997 GSF 400 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 GSX 600 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 GSX 750 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 GSX-R 750 1992, 1993 TL 1000 1998, 1999 TRIUMPH: DAYTONA 600 2003, 2004 DAYTONA 650 2005 DAYTONA 675 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 DAYTONA 955 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 SPEED FOUR 600 2003, 2004, 2005 SPEED TRIPLE 955 2002, 2003, 2004 SPRINT 955 2002, 2003, 2004 STREET TRIPLE 675 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 TT 600 2000, 2001, 2002, 2003 TIGER 800 2011 YAMAHA: FZ1 1000 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 FZ6 600 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 FZ6 S2 600 2007, 2008, 2009, 2010 WR 250 2008, 2009, 2010, 2011 YZF-R1 1000 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa.
Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę.
Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej.
Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy