Świeca zapłonowa NGK CR9EB
Średnica gwintu [mm] 10
Rozw. klucza sześciokąt. [mm] 16
Opornik przeciwzakłóceniowy
Wartość cieplna 9
Długość gwintu [mm] 19
Rodzaj elektrody standard
Odstęp elektrod: 0,8 mm
Opornik:entstört, 5 kOhm
Pasuje do:
APRILIA: RSV4 1000 2009, 2010, 2011 SCARABEO 100 2001, 2002, 2003, 2004 TUONO 1000 2011 BENELLI: TNT 1130 2010, 2011 TNT CAFE RACER 1130 2011 TNT CENTURY RACER 899 2011 TNT CENTURY RACER 1130 2011 HUSQVARNA: TC 250 2009, 2010, 2011 TE 250 2010, 2011 TE 310 2011 PEUGEOT: GEOPOLIS 125 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 GEOPOLIS 250 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 SATELIS 125 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 SATELIS 250 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 SATELIS K15 125 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 SATELIS K20 125 2007, 2008, 2009 PIAGGIO/VESPA: ZIP 125 2000, 2001, 2002, 2003
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa.
Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę.
Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej.
Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy