TOMASZ DOMRAZEK
34-300 ŻYWIEC ul. BROWARNA 28
BANK PEKAO SA
37 1240 4881 1111 0000 5340 1137
100 PROCENT
ABUS
ACCEL
ACERBIS
ACTIVE PRO
AGIP
AIROH
AIRSAL
ALL BALLS
ALPINESTARS
ANLAS
ARAI
ARIETE HARRIS
ARLEN NESS
ASTERISK
ATHENA
ATLAS
ATONE
ATV CHINY
AUTOMAX
AUTOSOL
AWINA
AXO
BAAS
BEARING WORX
BEL-RAY
BELL
BERIK
BERTONI
BERU
BF
BIKATEC
BIKE-LIFT
BIKETEC
BLACK BIRD
BLACKKWAY
BMW
BOLT
BOSCH
BRANCO
BRIDESTONE
BRISK
BROGER
BUSE
C.C PRODUCTS
CANYON
CARLISLE
CARTECHNIC
CASTROL
CENTER CROSS
CF MOTO
CHAMPION
CHART
CONTINENTAL
CTEK
CX-80
CX-ŁOŻYSKA
CYLINDER WORKS
DALLARA
DATEX
DAYCO
DAYTONA
DELORTO
DENSO
DIADORA
DID
DMP MOTORCYCLE
DOMINO
DUCATI
DUNLOP
DURO
EBC
EBS
ELECTREX WORLD
ELEKTOSPORT
ELF
ESJOT
EXCEL
EZO
FALCO
FERRO
FILTRON
FLY
FM
FMF
FORMA
FORSA
FOX
fox
FRAP
FREN
FUSION
GAERNE
GARU
GAS GAS
GETES
GILERA
GIVI
GOPRO
GRASSKOP
HALVARSSONS
HARIS
HEIDENAU
HELD
HELL
HELLA
HIFLO FILTRO
HIGHWAY HAWK
HJC
HONDA
HOT CAMS
HOT-RODS
HUSGVARNA
IMX
INNOVA
IPONE
IRIS
ISKRA
IXS
IZOLATOR
IŻ
JAMA
JAWA CZ
JAWKA
JMC
JMP
JMT
JOFAMA
JR
JT
JUNAK
K-750
K&N
K2
KAPPA
KAWASAKI
KBC
KEIHIN
KEITI
KENDA
KINI
KNOX
KOBI
KOYO
KRYPTONITE
KSX
KTM
KYB
KYOTO
LAZER
LEATT
LEOSHI
LEOVINCE
LIQUI MOLY
LML
LOCTITE
LS2
LUCAS
MAGURA
MALOSSI
MANNOL
MAXXIS
MEIWA
METEOR
METZELER
MICHELIN
MIDLAND
MIKUNI
MIŃSK
MITAS
MITSUBOSHI
MOBIL
MORSE
MOTIP
MOTO CARE
MOTOFORCE
MOTOREX
MOTOWELL
MOTOZ
MOTUL
MRA
MZ ETZ
NACHI
NACHMAN
NAF
NAGAHI
NAMURA
NARVA
NAXA
NAZRAN
NBR
NEXA
NG TARCZE
NGK
NISSIN
NITRO
NO NAME
NOK
NOLAN
NSK
NTN
NUVO
OC-1
ONEAL
OSBE
OSRAM
OXFORD
OZONE
PARTS PLUS
PEUGOT
PIAGGIO
PICHA
PIRELLI
PIVOT LEVER
POD
POLANDEX
POLARIS
POLINI
POLISPORT
PRO
PRO-CARBON
PROGRIP
PROX
PUTOLINE
RACELINE
REBELHORN
RECETECH
REGINA
REIKON
REKLUSE
RENNER
RENTHAL
REPSOL
RK
RMS
ROMET KOMAR
RST
RTECH
S100
S2
SACHS
SANREMO
SAVA
SCORPION
SCOTT
SECA
SHAD
SHAPEHEART
SHARK
SHELL
SHIFT
SHIMANO
SHINDENGEN
SHINKO
SHOEI
SHOT
SIDI
SIMSON
SKF
SKYRICH
STAGE 6
STR
STROMER
STYLMARTIN
SUPER-SPROX
SUZUKI
SW-MOTECH
TCX
TEAM-10
TENSAI
TEXA
TGB
TIP-TOP
TNT
TOURMAX
TRW
TUNGSRAM
TWINAIR
UFO
ULTIMAX
UVEX
V-CAN
V-MAX
VALVOLINE
VARTA
VEE-RUBBER
VERTEX
VESRAH
WANDA
WAYCOM
WISECO
WM
WOSSNER
WRP
WSK 125 175 SHL
X-GRIP
XADO
YAMAHA
YSS
YUASA
Świeca zapłonowa BP7ES
Rozwartość klucza:20,8 mm
Średnica gwintu:14,0 mm
Długość gwintu:19,0 mm
Odstęp elektrod:0,8 mm
Materiał elektrody środkowej:Nickel-Mittelelektrode
Opornik:nicht entstört
PASUJE DO:
BETA Dougie Lampkin Replica 1 247 Techno 125 1 125 BMW R 100 2 1000 R 100 / S /T 2 1000 1976 - 1980 R 100/CS /RT 2 1000 R 100/RS 2 1000 - 1986 R 45 26kW 2 475 1978 - 1983 R 50/5 2 500 1969 - 1973 R 60/5 2 600 1969 - 1973 R 60/6 2 600 1973 - 1976 R 60/7 2 600 1976 - 1978 R 65 2 650 1978 - R 90/S 2 900 JCM 240 Trail 1 240 333 Trail 1 333 KAWASAKI AE 80 1 80 1981 - 1982 AR 80 1 80 1981 - 1982 LAVERDA 770 GTL 2 750 MONTESA Cota 242 /304 /307 1 250 MOTO GUZZI 1000 Le Mans 2 1000 1990 - 1000 S 2 1000 1989 - California I.E. 2 1000 1991 - Quota 1000 2 1000 1992 - V 35 2 350 1977 - V 50 2 500 1977 - V 50 Custom 2 500 1978 - 1980 V 50 II 2 500 1979 - 1981 MOTO MORINI 350 Excalibur 2 350 1992 - 501 Excalibur 2 501 1992 - NORTON Commando 2 850 Commando 750 Interstate 2 750 Commando Fastback 2 750 Commando Interstate 2 850 Commando Roadster 2 750 Commando Roadster 2 850 Commando S / SS 2 750 Manxman 2 650 Roadster 2 750 SANGLAS 400 Y (engine Yamaha) 1 400 SUZUKI DS 80 1 80 1995 - RG 80 G 1 80 RG 80 Gamma 1 80 TS 185 ER 1 185 1993 - TS 80 X 1 80 YAMAHA IT 500 1 500 SR 250 1 250 2007 - 2009 SR 250 H / F 1 250 SR 250 SE 1 250 1980 - 1982 SR 250 TH 1 250 SR 400 1 400 SR 500 1 500 1979 - 1996 SR 500 E 1 500 SR 500 H 1 500 TT 500 1 500 1978 - 1979 TT 500 C 1 500 TT 500 E 1 500 TT 500 H 1 500 XJ 650 4 650 1980 - 1983 XJ 650 H 4 650 XJ 650 LH 4 650 XJ 650 SH 4 650 XJ 750 Laguna Seca 4 750 1982 - XS 250 1 250 1978 - 1979 XS 250 C 1 250 XS 250 H 1 250 XS 250 RH 1 250 - 1983 XS 250 SE 1 250 XS 250 SH 1 250 XS 400 2 400 1978 - 1982 XS 400 SE 2 400 1980 - 1982 XS 650 2 650 XS 650 E 2 650 XS 650 H 2 650 XS 650 II 2 650 XS 650 S 2 650 XS 650 SE 2 650 1979 - 1981 XS 650 SH 2 650 XS 850 3 850 1980 - 1982 XT 250 H 1 250 - 1984 XT 400 1 400 - 1983 XT 500 1 500 1976 - 1989 XT 500 1 500 1976 - 1989 XT 500 C 1 500 XT 500 E 1 500 - 1992 XT 500 H 1 500 XV 750 SE 2 750 XV 920 RH 2 920 YV 535 FC 2 535 1994
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa.
Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę.
Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej.
Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy.