Akumulator JMT YTX20L-BS (WPX20L-BS)
Parametry techniczne:
Napięcie [V] 12
Typ Bezobsługowy
Pojemność [Ah] 18
Szerokość [mm] 174
Głębokość [mm] 88
Wysokość [mm] 156
Ilość elektrolitu [l] 0,93 Elektrolit w zestawie
Prąd ładowania [A] 1,8
Prąd rozruchu [A] 270
Ciężar [kg] 6,8
Akumulator jest sucho ładowny, wystarczy zalać go elektrolitem i po godzinie nadaje się do użytku. (Po zalaniu i zamknięciu już nigdy nie otwierać!) Zaletą akumulatorów bezobsługowych jest możliwość montowania ich w dowolnej pozycji bez obaw, że wycieknie z nich kwas.
Dedykowany do motocykli:
BOMBARDIER OUTL. 400 2003, 2004, 2005, 2006 OUTLAND. 800 2005, 2006 BUELL M2 1200 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 S3 1200 1997, 1998, 1999 S3T 1200 1997, 1998, 1999 X1 1200 1999, 2000, 2001, 2002 X1W 1200 2002 CAN-AM QUTLANDER 500 2010, 2011 QUTLANDER 650 2010, 2011 QUTLANDER MAX 500 2010, 2011 QUTLANDER MAX 650 2010, 2011 QUTLANDER MAX 800 2010, 2011 QUTLANDER R 800 2010, 2011 RENEGADE 500 2010, 2011 RENEGADE R 800 2010, 2011 HARLEY DAVIDSON FLSTBI 1450 2005 FLSTC 1340 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 FLSTC 1450 2000, 2001, 2002, 2003 FLSTCI 1450 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 FLSTDI 1450 2005 FLSTF 1340 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 FLSTF 1450 2000, 2001, 2002, 2003 FLSTFI 1450 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 FLSTFSE 1450 2005, 2006 FLSTI 1450 2006 FLSTN 1340 1993, 1994, 1995, 1996 FLSTNI 1450 2005, 2006 FLSTSCI 1450 2005, 2006 FXD 1340 1995, 1996, 1997, 1998 FXD 1450 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 FXDB 1340 1991, 1992 FXDB 1600 2007, 2008, 2009 FXDBI 1450 2006 FXDC 1600 2007, 2008, 2009 FXDCI 1450 2005, 2006 FXDF 1600 2008, 2009 FXDI 35th 1450 2006 FXDL 1340 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 FXDL 1600 2007, 2008 FXDLI 1450 2005, 2006 FXDS-CON 1340 1994, 1995, 1996, 1997, 1998 FXDWG 1340 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998 FSDWG 1450 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 FXDWG 1600 2007 FXDWGI 1450 2005, 2006 FXDX 1450 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 FXDXI 1450 2005 FXDXT 1450 2001, 2002, 2003 FXST 1450 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 FXSTB 1340 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 FXSTB 1600 2007, 2008, 2009 FXSTBI 1450 2004 FXSTBIC 1450 2004 FXSTBIC 1600 2007, 2008 FXSTC 1340 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 FXSTD 1450 2000, 2001, 2002, 2003 FXSTDI 1450 2001, 2002, 2003, 2004 FXSTI 1450 2005, 2006 FXSTS 1340 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 XL 883 2001, 2002, 2003 XL 1200 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 XL53 883 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 XLH 883 1997, 1998, 1999, 2000 XLH 1200 1998, 1999 HONDA GL 1800 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 TRX 650 2004, 2005 TRX 680 2006, 2007, 2008, 2009 VTX 1800 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 KYMCO MXU 500 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 TRIUMPH ROCKET 2300 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 YAMAHA GRIZZLY 450 2009 GRIZZLY 550 2009 GRIZZLY 700 2009 XV 1600 1999, 2000, 2001, 2002 XVS 1300 2007, 2008, 2009 XVZ 1300 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 YFM 400 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 YFM 450 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 YFM 600 2000, 2001 YFM 660 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 YFM 700 2007, 2008
AKUMULATOR OBJĘTY JEST ROCZNĄ GWARANCJĄ ZASADY PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI AKUMULATORA:
1. Nowy akumulator zalej elektrolitem
2. Utrzymuj akumulator w czystości
3. Klemy akumulatora zabezpiecz wazeliną techniczną
4. W zimie odłącz akumulator od instalacji motocykla
5. Przechowuj go wówczas w chłodnym, ale suchym pomieszczeniu
6. W razie potrzeby doładuj "małym prądem".
Na przestrzeni ostatnich kilku lat akumulatory JMT zmieniły całkowicie swoje oblicze. Poprzez zastosowanie całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, obecnie produkowane akumulatory JMT reprezentują najwyższy światowy poziom technologiczny. Relatywnie niska cena powoduje, iż akumulatory JMT są najlepszym na rynku rozwiązaniem dla motocyklistów. Wszystkie produkty JMT posiadają stosowne certyfikaty i wymagane prawem homologacje. Systematycznie podnoszona jakość produktów JMT przy relatywnie niskiej cenie powoduje, że JMT staje się bardzo ciekawą alternatywą dla markowych, głównie japońskich, podzespołów do motocykli.