Akumulator JMT YTX16-BS (WPH16-A2)
Parametry techniczne:
Napięcie [V] 12
Typ Bezobsługowy
Pojemność [Ah] 14
Szerokość [mm] 151
Głębokość [mm] 88
Wysokość [mm] 162
Ilość elektrolitu [l] Elektrolit w zestawie
Prąd ładowania [A] 1,4
Prąd rozruchu [A] 220
Ciężar [kg] 4,7
Akumulator jest sucho ładowny, wystarczy zalać go elektrolitem i po godzinie nadaje się do użytku. (Po zalaniu i zamknięciu już nigdy nie otwierać!) Zaletą akumulatorów bezobsługowych jest możliwość montowania ich w dowolnej pozycji bez obaw, że wycieknie z nich kwas.
Dedykowany do motocykli:
HONDA XL 1000 2003, 2004 KAWASAKI VN 1500 1996, 1997, 1998, 1999 ZR 1100 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997 SUZUKI LT-A 500 2009, 2010 LT-A 700 2005, 2006, 2007, 2008 LT-A 750 2008, 2009, 2010, 2011 VLR C1800 1800 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, VZ (M) 1500 Intruder 2009, 2010, 2011 VZ (M) 1600 Marauder 2004, 2005 VZR (M) 1800 Intruder 1800 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012,
AKUMULATOR OBJĘTY JEST ROCZNĄ GWARANCJĄ ZASADY PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI AKUMULATORA:
1. Nowy akumulator zalej elektrolitem
2. Utrzymuj akumulator w czystości
3. Klemy akumulatora zabezpiecz wazeliną techniczną
4. W zimie odłącz akumulator od instalacji motocykla
5. Przechowuj go wówczas w chłodnym, ale suchym pomieszczeniu
6. W razie potrzeby doładuj "małym prądem".
Na przestrzeni ostatnich kilku lat akumulatory JMT zmieniły całkowicie swoje oblicze. Poprzez zastosowanie całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, obecnie produkowane akumulatory JMT reprezentują najwyższy światowy poziom technologiczny. Relatywnie niska cena powoduje, iż akumulatory JMT są najlepszym na rynku rozwiązaniem dla motocyklistów. Wszystkie produkty JMT posiadają stosowne certyfikaty i wymagane prawem homologacje. Systematycznie podnoszona jakość produktów JMT przy relatywnie niskiej cenie powoduje, że JMT staje się bardzo ciekawą alternatywą dla markowych, głównie japońskich, podzespołów do motocykli.