Akumulator JMT YTR4A-BS (WP4A-BS)
Parametry techniczne:
Napięcie [V] 12
Typ Bezobsługowy
Pojemność [Ah] 2,3
Szerokość [mm] 113
Głębokość [mm] 48
Wysokość [mm] 85
Ilość elektrolitu [l] Elektrolit w zestawie
Prąd ładowania [A] 0,2
Prąd rozruchu [A] 45
Ciężar [kg] 1,1
Akumulator jest sucho ładowny, wystarczy zalać go elektrolitem i po godzinie nadaje się do użytku. (Po zalaniu i zamknięciu już nigdy nie otwierać!) Zaletą akumulatorów bezobsługowych jest możliwość montowania ich w dowolnej pozycji bez obaw, że wycieknie z nich kwas.
Dedykowany do motocykli:
Honda SFX 50 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 SH 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 SJ 50 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 SXR 50 1999, 2000 X8R/SZX 50 1998, 1999, 2000
AKUMULATOR OBJĘTY JEST ROCZNĄ GWARANCJĄ ZASADY PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI AKUMULATORA:
1. Nowy akumulator zalej elektrolitem
2. Utrzymuj akumulator w czystości
3. Klemy akumulatora zabezpiecz wazeliną techniczną
4. W zimie odłącz akumulator od instalacji motocykla
5. Przechowuj go wówczas w chłodnym, ale suchym pomieszczeniu
6. W razie potrzeby doładuj "małym prądem".
Na przestrzeni ostatnich kilku lat akumulatory JMT zmieniły całkowicie swoje oblicze. Poprzez zastosowanie całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, obecnie produkowane akumulatory JMT reprezentują najwyższy światowy poziom technologiczny. Relatywnie niska cena powoduje, iż akumulatory JMT są najlepszym na rynku rozwiązaniem dla motocyklistów. Wszystkie produkty JMT posiadają stosowne certyfikaty i wymagane prawem homologacje. Systematycznie podnoszona jakość produktów JMT przy relatywnie niskiej cenie powoduje, że JMT staje się bardzo ciekawą alternatywą dla markowych, głównie japońskich, podzespołów do motocykli.