AKUMULATOR JMT 51814 BMW1100258
Akumulator JMT 51814
Parametry techniczne:
Napięcie [V]
12
Typ
Standard
Pojemność [Ah]
18
Szerokość [mm]
186
Głębokość [mm]
81
Wysokość [mm]
170
Ilość elektrolitu [l]
1,1
Elektrolit w zestawie
T
Prąd ładowania [A]
1,8
Prąd rozruchu [A]
210
Ciężar [kg]
2
Akumulator jest sucho ładowny, wystarczy zalać go elektrolitem i po godzinie nadaje się do użytku.
Dedykowany do motocykli:
BMW
K 1100 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998
R 45 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985
R 50 1969, 1970, 1971, 1972, 1973
R 60 1969, 1970, 1971, 1972, 1973
R 65 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993
R 75 1969, 1970, 1971, 1972, 1973
R 80 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987
LAVERDA
668 1996, 1997
750 1998, 1999, 2000
BLACK STRIKE 750 2000, 2001
GHOST 668 1998
GHOST STRIKE 668 1998
GHOST STRIKE 750 1998
SPORT 750 1999, 2000, 2001
AKUMULATOR OBJĘTY JEST ROCZNĄ GWARANCJĄ
OSIEM ZASAD PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI AKUMULATORA:
1. Nowy akumulator zalej elektrolitem
2. Utrzymuj akumulator w czystości
3. Klemy akumulatora zabezpiecz wazeliną techniczną
4. Kontroluj poziom elektrolitu
5. Uzupełniaj ewentualne niedobory wodą destylowaną
6. W zimie odłącz akumulator od instalacji motocykla
7. Przechowuj go wówczas w chłodnym, ale suchym pomieszczeniu
8. W razie potrzeby doładuj "małym prądem".
Na przestrzeni ostatnich kilku lat akumulatory JMT zmieniły całkowicie swoje oblicze. Poprzez zastosowanie całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, obecnie produkowane akumulatory JMT reprezentują najwyższy światowy poziom technologiczny. Relatywnie niska cena powoduje, iż akumulatory JMT są najlepszym na rynku rozwiązaniem dla motocyklistów.
Wszystkie produkty JMT posiadają stosowne certyfikaty i wymagane prawem homologacje. Systematycznie podnoszona jakość produktów JMT przy relatywnie niskiej cenie powoduje, że JMT staje się bardzo ciekawą alternatywą dla markowych, głównie japońskich, podzespołów do motocykli.
GCS-AP1-R
|