Akumulator JMT YTX20-BS (WPX20-BS)
Parametry techniczne:
Napięcie [V] 12
Typ Bezobsługowy
Pojemność [Ah] 16
Szerokość [mm] 177
Głębokość [mm] 88
Wysokość [mm] 156
Ilość elektrolitu [l] 0,93 Elektrolit w zestawie
Prąd ładowania [A] 1,8
Prąd rozruchu [A] 270
Ciężar [kg] 6,3
Akumulator jest sucho ładowny, wystarczy zalać go elektrolitem i po godzinie nadaje się do użytku. (Po zalaniu i zamknięciu już nigdy nie otwierać!) Zaletą akumulatorów bezobsługowych jest możliwość montowania ich w dowolnej pozycji bez obaw, że wycieknie z nich kwas.
Dedykowany do motocykli:
HARLEY DAVIDSON FLST 1340 1987, 1988, 1989, 1990 FLSTC 1340 1988, 1989, 1990 FLSTF 1340 1990 FXB 1340 1980, 1981, 1982 FXE 1200 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984 FXEF 1340 1985 FXLR 1340 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994 FXR 1340 1982, 1983, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994 FXRDG 1340 1984 FXRS 1340 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992 FXRS CON. 1340 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 FXRS SP 1340 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 FXRT 1340 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 FXS 1200 1977, 1978, 1979 FXS 1340 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984 FXSB 1340 1982, 1983, 1984, 1985 FXST 1340 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 FXSTC 1340 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 FXSTS 1340 1988, 1989, 1990 FXWG 1340 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 XL 1200 1996 XLCH 1000 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 XLCR 1000 1977, 1978 XLH 883 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996 XLH 1000 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 XLH 1100 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 XLH 1200 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 XLS 1000 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 XLX-61 1000 1983, 1984, 1985 XR 1000 1983, 1984, MOTO GUZZI CALIF. 1100 2009 CALIF. CLAS. 1100 2009 CALIFORNIA 1100 2005, 2006, 2007, 2008 CALIFORNIA EVO 1100 2005 STONE 1100 2005
AKUMULATOR OBJĘTY JEST ROCZNĄ GWARANCJĄ ZASADY PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI AKUMULATORA:
1. Nowy akumulator zalej elektrolitem
2. Utrzymuj akumulator w czystości
3. Klemy akumulatora zabezpiecz wazeliną techniczną
4. W zimie odłącz akumulator od instalacji motocykla
5. Przechowuj go wówczas w chłodnym, ale suchym pomieszczeniu
6. W razie potrzeby doładuj "małym prądem".
Na przestrzeni ostatnich kilku lat akumulatory JMT zmieniły całkowicie swoje oblicze. Poprzez zastosowanie całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, obecnie produkowane akumulatory JMT reprezentują najwyższy światowy poziom technologiczny. Relatywnie niska cena powoduje, iż akumulatory JMT są najlepszym na rynku rozwiązaniem dla motocyklistów. Wszystkie produkty JMT posiadają stosowne certyfikaty i wymagane prawem homologacje. Systematycznie podnoszona jakość produktów JMT przy relatywnie niskiej cenie powoduje, że JMT staje się bardzo ciekawą alternatywą dla markowych, głównie japońskich, podzespołów do motocykli