TOMASZ DOMRAZEK
34-300 ŻYWIEC ul. BROWARNA 28
BANK PEKAO SA
37 1240 4881 1111 0000 5340 1137
100 PROCENT
ABUS
ACCEL
ACERBIS
ACTIVE PRO
AGIP
AIROH
AIRSAL
ALL BALLS
ALPINESTARS
ANLAS
ARAI
ARIETE HARRIS
ARLEN NESS
ASTERISK
ATHENA
ATLAS
ATONE
ATV CHINY
AUTOMAX
AUTOSOL
AWINA
AXO
BAAS
BEARING WORX
BEL-RAY
BELL
BERIK
BERTONI
BERU
BF
BIKATEC
BIKE-LIFT
BIKETEC
BLACK BIRD
BLACKKWAY
BMW
BOLT
BOSCH
BRANCO
BRIDESTONE
BRISK
BROGER
BUSE
C.C PRODUCTS
CANYON
CARLISLE
CARTECHNIC
CASTROL
CENTER CROSS
CF MOTO
CHAMPION
CHART
CONTINENTAL
CTEK
CX-80
CX-ŁOŻYSKA
CYLINDER WORKS
DALLARA
DATEX
DAYCO
DAYTONA
DELORTO
DENSO
DIADORA
DID
DMP MOTORCYCLE
DOMINO
DUCATI
DUNLOP
DURO
EBC
EBS
ELECTREX WORLD
ELEKTOSPORT
ELF
ESJOT
EXCEL
EZO
FALCO
FERRO
FILTRON
FLY
FM
FMF
FORMA
FORSA
FOX
fox
FRAP
FREN
FUSION
GAERNE
GARU
GAS GAS
GETES
GILERA
GIVI
GOPRO
GRASSKOP
HALVARSSONS
HARIS
HEIDENAU
HELD
HELL
HELLA
HIFLO FILTRO
HIGHWAY HAWK
HJC
HONDA
HOT CAMS
HOT-RODS
HUSGVARNA
IMX
INNOVA
IPONE
IRIS
ISKRA
IXS
IZOLATOR
IŻ
JAMA
JAWA CZ
JAWKA
JMC
JMP
JMT
JOFAMA
JR
JT
JUNAK
K-750
K&N
K2
KAPPA
KAWASAKI
KBC
KEIHIN
KEITI
KENDA
KINI
KNOX
KOBI
KOYO
KRYPTONITE
KSX
KTM
KYB
KYOTO
LAZER
LEATT
LEOSHI
LEOVINCE
LIQUI MOLY
LML
LOCTITE
LS2
LUCAS
MAGURA
MALOSSI
MANNOL
MAXXIS
MEIWA
METEOR
METZELER
MICHELIN
MIDLAND
MIKUNI
MIŃSK
MITAS
MITSUBOSHI
MOBIL
MORSE
MOTIP
MOTO CARE
MOTOFORCE
MOTOREX
MOTOWELL
MOTOZ
MOTUL
MRA
MZ ETZ
NACHI
NACHMAN
NAF
NAGAHI
NAMURA
NARVA
NAXA
NAZRAN
NBR
NEXA
NG TARCZE
NGK
NISSIN
NITRO
NO NAME
NOK
NOLAN
NSK
NTN
NUVO
OC-1
ONEAL
OSBE
OSRAM
OXFORD
OZONE
PARTS PLUS
PEUGOT
PIAGGIO
PICHA
PIRELLI
PIVOT LEVER
POD
POLANDEX
POLARIS
POLINI
POLISPORT
PRO
PRO-CARBON
PROGRIP
PROX
PUTOLINE
RACELINE
REBELHORN
RECETECH
REGINA
REIKON
REKLUSE
RENNER
RENTHAL
REPSOL
RK
RMS
ROMET KOMAR
RST
RTECH
S100
S2
SACHS
SANREMO
SAVA
SCORPION
SCOTT
SECA
SHAD
SHAPEHEART
SHARK
SHELL
SHIFT
SHIMANO
SHINDENGEN
SHINKO
SHOEI
SHOT
SIDI
SIMSON
SKF
SKYRICH
STAGE 6
STR
STROMER
STYLMARTIN
SUPER-SPROX
SUZUKI
SW-MOTECH
TCX
TEAM-10
TENSAI
TEXA
TGB
TIP-TOP
TNT
TOURMAX
TRW
TUNGSRAM
TWINAIR
UFO
ULTIMAX
UVEX
V-CAN
V-MAX
VALVOLINE
VARTA
VEE-RUBBER
VERTEX
VESRAH
WANDA
WAYCOM
WISECO
WM
WOSSNER
WRP
WSK 125 175 SHL
X-GRIP
XADO
YAMAHA
YSS
YUASA
USZCZELNIACZE ZAWIESZENIA ARIETE 37x49/49,4x8/9,5
Wymiary: 37x49/49,4x8/9,5 [mm]
Pasuje do motocykli:
KAWASAKI
EX 250 H1-H2 (ZZR250) (90-92)
ZL 600 A1-A2 (95-96)
ZX 600 A1/2/3/4/5 (85-90)
ZX 600 NINJA (85-87)
ZX 750 (83-84)
ZX 750 A3/5-E1/2 UNITRACK (84-89)
SUZUKI
RM 250 N
GS 500 E (89-96)
GS 500 E K-EL-EM-EN-EP-ER ( -94)
GSX 550 F-G-H (84-87)
GSX 550 F-G-H (84-87)
XN85 650 Turbo (83)
GS 700 E (85)
GS 700 ES (85)
GS 750 S (83)
GSX 750 SZ (82)
GS 850 G (79-85)
GS 850 G-E-F-G (84-86)
GS 850 G-T-X (80-81)
GS 850 GLT-X (80-81)
GS 850 GN-GT-GZ-GX-GF-GG (79-88)
GS 850 N
GS 850 T
GS 850 X
GS 850 Z
GS 1000 C-HC-EC-N-HN-EN-ST-T-ET-GT (78-80)
GS 1000 G-T-X (80-81)
GS 1000 GLX (81)
GS 1000 LN (79)
GS 1000 SN (79)
GS 1000 T-HT-ET (80)
GS 1100 E-G-L-S- (80-83)
GS 1100 GZ (82)
GSX 1100 (80-84)
GSX 1100 ES-E-EF/E-F-G (84-86)
GSX 1100 EXD-ESD (82-83)
GSX 1100 G-E-F-G (84-86)
GSX 1100 LT (80)
GSX 1100 SZ (82)
GSX 1100 T-ET-X-E-EZ-SZ-SD-KATANA (80-85)
GSX 1100 Z-EZ-D-ED-XD (82-83)
YAMAHA
RD 500 LC (84-85)
XJ 650 L (83)
XJ 650 T (82)
XJ 750 (84)
XJ 900 (83-90)
XJR 900 (83)
XV 920 R (81-82)
XV 1000 (80-85)
XS 1100 (78-81)
Uszczelniacze ARI zaprojektowano z różnymi profilami krawędzi, aby uczynić je bardziej trwałymi, przez redukowanie do minimum efektu tarcia w stosunku do poruszającego się wałka.
Jakość wykonania uszczelniaczy ARIETE dorównuje unikalnej naturze zastosowanego materiału: karboksylowany kauczuk butadienowo-nitrylowy, elastometr znany jako XNBR. Ten związek chemiczny oferuje unikalną odporność na ścieranie, na wysokie temperatury oraz stosowane kompleksowe smary z różnymi dodatkami.
Nowe uszczelniacze sprzedawane są ze specjalnym smarem Arisil. Smar ten redukuje do minimum tarcie powierzchniowe, nie wpływając jednocześnie na funkcje uszczelniacza. Zastosowany smar produkowany jest w USA, gdzie wykorzystywany jest do mechanicznych składników w programach kosmicznych. Przedłuża on życie uszczelniacza oraz pozwala zachować dwie najważniejsze cechy: elastyczność i chemiczną odporność. Saszetka dołączona do uszczelniaczy pozwala na nasmarowanie dwóch sztuk.
Mechaniczne ścieranie i darcie uszczelniacza przez widelec oraz temperaturę w tym procesie, prowadzi do przyspieszonego starzenia się gumy, która musi poza tym radzić sobie z chemicznym działaniem różnych dodatków zawartych w oleju. Zwyczajne uszczelniacze (podobnie jak stare uszczelniacze Ariete) są zrobione z gumy, znanej jako NBR. Materiał ten jest używany, ponieważ jest tani i wydajny, ale niestety nie dlatego, że jest to najlepszy materiał dla tej branży. Sztab techniczny ARIETE zgromadził 50 lat doświadczeń w przemysle gumowym, wiele lat spędził szukając lepszego materiału dla produkcji uszczelniaczy olejowych. W naszej opinni, carboxylonwy elastometr znany jako XNBR ma następujące ważne korzyści w porównaniu z NBR:
Obciążenie do punktu złamania (PSI) - NBR: 2130; XNBR: 3270
Odporność na ścieranie %(NBS) - NBR: 210; XNBR: 590