Świeca zapłonowa NGK DPR9EIX9
Średnica gwintu [mm] 12
Rozw. klucza sześciokąt. [mm] 18
Opornik przeciwzakłóceniowy
Wartość cieplna 9
Długość gwintu [mm] 19
Rodzaj elektrody irydowa
Odstęp elektrod: 0,9 mm
Opornik:entstört, 5 kOhm
Pasuje do:
CAGIVA: ELEFANT 900 1990, 1991, 1992, 1993 GILERA: DAKOTA 350 1987 DAKOTA 500 1987 XRT 600 1988 HONDA: CB 1000 1993, 1994, 1995, 1996 CBR 1000 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 CBX 650 1983, 1984 VF 500 1985, 1986, 1987 VF 1000 1985 VFR 750 1986, 1987, 1988, 1989 VTR 1000 Fire Storm 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 KAWASAKI: GPZ 305 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 GPZ 400 1985 GPZ 550 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 KLR 250 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992 Z 305 1983 Z 400 1984 SUZUKI: DR 350 1990, 1991, 1992, 1993 DR 600 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 DR 650 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996 DR 750 1988, 1989 DR 800 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 TRIUMPH: LEGEND 900 1999, 2000, 2001 YAMAHA: TDM 850 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 TRX 850 1996, 1997, 1998, 1999
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa.
Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę.
Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej.
Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy