TOMASZ DOMRAZEK
34-300 ŻYWIEC ul. BROWARNA 28
BANK PEKAO SA
37 1240 4881 1111 0000 5340 1137
100 PROCENT
ABUS
ACCEL
ACERBIS
ACTIVE PRO
AGIP
AIROH
AIRSAL
ALL BALLS
ALPINESTARS
ANLAS
ARAI
ARIETE HARRIS
ARLEN NESS
ASTERISK
ATHENA
ATLAS
ATONE
ATV CHINY
AUTOMAX
AUTOSOL
AWINA
AXO
BAAS
BEARING WORX
BEL-RAY
BELL
BERIK
BERTONI
BERU
BF
BIKATEC
BIKE-LIFT
BIKETEC
BLACK BIRD
BLACKKWAY
BMW
BOLT
BOSCH
BRANCO
BRIDESTONE
BRISK
BROGER
BUSE
C.C PRODUCTS
CANYON
CARLISLE
CARTECHNIC
CASTROL
CENTER CROSS
CF MOTO
CHAMPION
CHART
CONTINENTAL
CTEK
CX-80
CX-ŁOŻYSKA
CYLINDER WORKS
DALLARA
DATEX
DAYCO
DAYTONA
DELORTO
DENSO
DIADORA
DID
DMP MOTORCYCLE
DOMINO
DUCATI
DUNLOP
DURO
EBC
EBS
ELECTREX WORLD
ELEKTOSPORT
ELF
ESJOT
EXCEL
EZO
FALCO
FERRO
FILTRON
FLY
FM
FMF
FORMA
FORSA
FOX
fox
FRAP
FREN
FUSION
GAERNE
GARU
GAS GAS
GETES
GILERA
GIVI
GOPRO
GRASSKOP
HALVARSSONS
HARIS
HEIDENAU
HELD
HELL
HELLA
HIFLO FILTRO
HIGHWAY HAWK
HJC
HONDA
HOT CAMS
HOT-RODS
HUSGVARNA
IMX
INNOVA
IPONE
IRIS
ISKRA
IXS
IZOLATOR
IŻ
JAMA
JAWA CZ
JAWKA
JMC
JMP
JMT
JOFAMA
JR
JT
JUNAK
K-750
K&N
K2
KAPPA
KAWASAKI
KBC
KEIHIN
KEITI
KENDA
KINI
KNOX
KOBI
KOYO
KRYPTONITE
KSX
KTM
KYB
KYOTO
LAZER
LEATT
LEOSHI
LEOVINCE
LIQUI MOLY
LML
LOCTITE
LS2
LUCAS
MAGURA
MALOSSI
MANNOL
MAXXIS
MEIWA
METEOR
METZELER
MICHELIN
MIDLAND
MIKUNI
MIŃSK
MITAS
MITSUBOSHI
MOBIL
MORSE
MOTIP
MOTO CARE
MOTOFORCE
MOTOREX
MOTOWELL
MOTOZ
MOTUL
MRA
MZ ETZ
NACHI
NACHMAN
NAF
NAGAHI
NAMURA
NARVA
NAXA
NAZRAN
NBR
NEXA
NG TARCZE
NGK
NISSIN
NITRO
NO NAME
NOK
NOLAN
NSK
NTN
NUVO
OC-1
ONEAL
OSBE
OSRAM
OXFORD
OZONE
PARTS PLUS
PEUGOT
PIAGGIO
PICHA
PIRELLI
PIVOT LEVER
POD
POLANDEX
POLARIS
POLINI
POLISPORT
PRO
PRO-CARBON
PROGRIP
PROX
PUTOLINE
RACELINE
REBELHORN
RECETECH
REGINA
REIKON
REKLUSE
RENNER
RENTHAL
REPSOL
RK
RMS
ROMET KOMAR
RST
RTECH
S100
S2
SACHS
SANREMO
SAVA
SCORPION
SCOTT
SECA
SHAD
SHAPEHEART
SHARK
SHELL
SHIFT
SHIMANO
SHINDENGEN
SHINKO
SHOEI
SHOT
SIDI
SIMSON
SKF
SKYRICH
STAGE 6
STR
STROMER
STYLMARTIN
SUPER-SPROX
SUZUKI
SW-MOTECH
TCX
TEAM-10
TENSAI
TEXA
TGB
TIP-TOP
TNT
TOURMAX
TRW
TUNGSRAM
TWINAIR
UFO
ULTIMAX
UVEX
V-CAN
V-MAX
VALVOLINE
VARTA
VEE-RUBBER
VERTEX
VESRAH
WANDA
WAYCOM
WISECO
WM
WOSSNER
WRP
WSK 125 175 SHL
X-GRIP
XADO
YAMAHA
YSS
YUASA
Świeca zapłonowa NGK DPR9EIX9
Średnica gwintu [mm] 12
Rozw. klucza sześciokąt. [mm] 18
Opornik przeciwzakłóceniowy
Wartość cieplna 9
Długość gwintu [mm] 19
Rodzaj elektrody irydowa
Odstęp elektrod: 0,9 mm
Opornik:entstört, 5 kOhm
Pasuje do:
CAGIVA: ELEFANT 900 1990, 1991, 1992, 1993 GILERA: DAKOTA 350 1987 DAKOTA 500 1987 XRT 600 1988 HONDA: CB 1000 1993, 1994, 1995, 1996 CBR 1000 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 CBX 650 1983, 1984 VF 500 1985, 1986, 1987 VF 1000 1985 VFR 750 1986, 1987, 1988, 1989 VTR 1000 Fire Storm 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 KAWASAKI: GPZ 305 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 GPZ 400 1985 GPZ 550 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 KLR 250 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992 Z 305 1983 Z 400 1984 SUZUKI: DR 350 1990, 1991, 1992, 1993 DR 600 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 DR 650 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996 DR 750 1988, 1989 DR 800 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 TRIUMPH: LEGEND 900 1999, 2000, 2001 YAMAHA: TDM 850 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 TRX 850 1996, 1997, 1998, 1999
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa.
Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę.
Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej.
Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy