Świeca zapłonowa NGK DPR7EA-9
Średnica gwintu [mm] 12
Rozw. klucza sześciokąt. [mm] 18
Opornik przeciwzakłóceniowy
Wartość cieplna 7
Długość gwintu [mm] 19
Rodzaj elektrody standard
Odstęp elektrod: 0,9 mm
Opornik:entstört, 5 kOhm
Pasuje do:
HARLEY DAVIDSON: XL 883 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 XL 53 883 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 XLH 883 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 HONDA: CH 125 1996, 1997, 1998, 1999 FES 250 1998, 1999, 2000 FMX 650 2005, 2006, 2007 GB 500 1989, 1990 GL 1500 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 TRX 350 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 TRX 400 2000, 2001, 2002 TRX 450 2000, 2001 VT 750 1987, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 VT 1100 1988, 1989, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 KAWASAKI: VN 750 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 VN 1500 1996, 1997 VN-15 1500 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 KEEWAY: SPEED 125 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 SUPERLIGHT 125 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 KYMCO: DINK 125 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 DINK 250 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 GRAND DINK 125 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 GRAND DINK 250 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 KXR 250 2004, 2005, 2006, 2007 MXU 250 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 MXU 300 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 MAXXER 250 2008, 2009, 2010, 2011 MAXXER 300 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 PEOPLE 250 2005, 2006 PULSAR 125 2010, 2011 SPACER 125 1997, 1998, 1999 YAGER 125 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 MALAGUTI: BLOG 125 2010, 2011 BLOG 160 2010 CENTRO 125 2008, 2009, 2010, 2011 CENTRO 160 2008, 2009, 2010 F18 125 2001, 2002, 2003, 2004 PIAGGIO/VESPA: X9 250 2000, 2001, 2002 SYM: WOLF 125 2011 SUZUKI: LT-F 160 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 VL 800 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 VL 1500 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 VZ 800 2005, 2006, 2007, 2008 YAMAHA: MT-01 1700 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 TT 600 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992 XT 600 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 XV 1600 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 XV 1700 2003, 2004, 2005 XVS 650 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 XVZ 1300 1996, 1997, 1998, 1999, 2000
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa.
Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę.
Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej.
Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy