Świeca zapłonowa NGK D8EA
Średnica gwintu [mm] 12
Rozw. klucza sześciokąt. [mm] 18
Wartość cieplna 8
Długość gwintu [mm] 19
Rodzaj elektrody standard
Odstęp elektrod: 0,7 mm
Opornik:entstört, 5 kOhm
Pasuje do:
APRILIA: PEGASO 600 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 BMW: F 650 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 CAGIVA: CANYON 500 1998, 1999, 2000, 2001 CANYON 600 1996, 1997 ELEFANT 750 1994, 1995, 1996, 1997 GRAN CANYON 900 1997, 1998, 1999, 2000 RIVER 600 1995, 1996, 1997 T4E 500 1988 W12 350 1993, 1994, 1995 W16 600 1994, 1995, 1996, 1997 DERBI: SENDA 125 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 GILERA: RC 600 1991, 1992, 1993 HONDA: XL 250 1976, 1977, 1978 XR 250 1982, 1983 HYOSUNG: GA 125 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 KTM: EGS 600 1993 EGS 620 1998 EGS-E 620 1998 EXC 600 1993 EXC 612 1993 GS 500 1982, 1983, 1984 KAWASAKI: Z 400 1980, 1981, 1982, 1983 Z 500 1979, 1980, 1981 SUZUKI: GSX 400 1980 GSX 1100 1980, 1981 YAMAHA: XJ 550 1981, 1982, 1983, 1984 XS 500 1976, 1977, 1978, 1979
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa.
Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę.
Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej.
Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy