Świeca zapłonowa NGK CR8EK
Średnica gwintu [mm] 10
Rozw. klucza sześciokąt. [mm] 16
Opornik przeciwzakłóceniowy
Wartość cieplna 8
Długość gwintu [mm] 19
Rodzaj elektrody standard
Odstęp elektrod: 0,7 mm
Opornik:entstört, 5 kOhm
Pasuje do:
BENELLI: BX 449 2008, 2009, 2010, 2011 CAGIVA: NAVIGATOR 1000 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 RAPTOR 1000 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 V-RAPTOR 1000 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 X-TRA RAPTOR 1000 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 KTM: ADVENTURE 950 2003, 2004, 2005 EXC 250 2002 EXC 400 2000, 2001, 2002, 2003 EXC 520 2000, 2001, 2002 SX 400 2000, 2001, 2002 SX 520 2000, 2001, 2002 SUPER ENDURO 950 2006, 2007, 2008 SUPERMOTO 950 2006, 2007, 2008 KAWASAKI: KLV 1000 2004, 2005, 2006 PEUGEOT: JET FORCE 125 2004, 2005, 2006, 2007 SUZUKI: AN 250 1998, 1999 DL 1000 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 GSF 400 1991, 1992 GSF 650 2005, 2006 GSX 1400 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 SV 1000 2003, 2004, 2005 TL 1000 1997, 1998, 1999, 2000 UH 200 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 VZR (M) 1800 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 TRIUMPH: SPEED TRIPLE 1050 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 SPRINT 1050 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 TIGER 1050 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa.
Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę.
Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej.
Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy