Świeca zapłonowa NGK BR9EG
Średnica gwintu [mm] 14
Rozw. klucza sześciokąt. [mm] 20,8
Opornik przeciwzakłóceniowy
Wartość cieplna 9
Długość gwintu [mm] 19
Rodzaj elektrody niklowa
Opornik:entstört, 5 kOhm
Odstęp elektrod:0,6 mm
Pasuje do:
CAGIVA: MITO 125 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 MITO SP525 125 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 N1 125 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 RAPTOR 125 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 SUPERCITY 125 1997, 1998, 1999 W8 125 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 HONDA: CR 125 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 CR 250 2005, 2006, 2007 HUSQVARNA: CR 125 2000 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 SM 125 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 WR 125 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 WR/E 125 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 KAWASAKI: KX 60 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 KX 80 1991 KX 250 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 MALAGUTI: DRAKON 50 2007, 2008 XSM 50 2008, 2009, 2010, 2011 XTM 50 2008, 2009, 2010, 2011 YAMAHA: YZ 80 1986, 1987 YZ 125 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 YZ 490 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R