Świeca zapłonowa NGK BR10EIX
Średnica gwintu [mm] 14
Rozw. klucza sześciokąt. [mm] 20,8
Opornik przeciwzakłóceniowy
Wartość cieplna 10
Długość gwintu [mm] 19
Rodzaj elektrody irydowa
Odstęp elektrod:0,8 mm
Opornik:entstört, 5 kOhm
Pasuje do:
APRILIA: AF1 125 1988, 1989, 1990, 1991, 1992 CLASSIC 125 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 EUROPA 125 1990, 1991 MX 125 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 RS 125 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 RX 125 1990, 1991, 1992, 1993, 2008, 2009, 2010, 2011 RED ROSE 125 1993, 1994, 1995 SX 125 2008, 2009, 2010, 2011 TUAREG 125 1989, 1990, 1991, 1992 GP1 50 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 HONDA: CR 80 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 CR 85 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 KTM: EGS 125 1993, 1994, 1995, 1996, 1997 SX 50 2002 SX 65 1998, 1999, 2000, 2001 SX 125 1993, 1994, 1995, 1996, 1997 SX 500 1992, 1993, 1994, 199 KAWASAKI: KR-1S 250 1990, 1991, 1992 KX 65 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 KX 125 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 SUZUKI: RM 80 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 RM 85 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 YAMAHA: YZ 80 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 YZ 85 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R