Świeca zapłonowa NGK BPR7EIX
Średnica gwintu [mm] 14
Rozw. klucza sześciokąt. [mm] 20,8
Opornik przeciwzakłóceniowy
Wartość cieplna 7
Długość gwintu [mm] 19
Rodzaj elektrody irydowa
Odstęp elektrod:0,8 mm
Opornik:entstört, 5 kOhm
Pasuje do:
BMW: R 45 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 R 50 1969, 1970, 1971, 1972, 1973 R 60 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980 R 65 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 R 90 1975, 1976 R 100 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996 KAWASAKI: AE 80 1981, 1982, 1983 AR 80 1981, 1982, 1983 SUZUKI: RG 80 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 TS 185 1979 TS 250 1978, 1979, 1980, 1981 YAMAHA: BT 1100 Bulldog 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 SR 250 1980, 1981, 1982, 1983, 1992, 1993 SR 500 1978, 1979,1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 XJ 650 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 XJ 750 1982, 1983, 1984 XS 250 1977, 1978, 1979, 1980 XS 400 1980, 1981, 1982, 1983 XS 650 1980, 1981, 1982, 1983 XS 750 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982 XS 850 1980, 1981, 1982 XT 250 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 XT 500 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 XV 535 Virago 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 XV 750 Virago 1981, 1982, 1983, 1984, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997 XV 1000 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988 XV 1100 Virago 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 XVS 1100 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycję na świecie w zakresie świec zapłonowych i sond lambda dzięki ciągłemu zaandażowaniu i fachowej wiedzy technicznej orazy wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakość nie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowych"- inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technicznego. Uzyskanna w ten sposób wiedz w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy motocykli i samochodów w normalnym ruchu drogowym. GCS-AP1-R