Świeca zapłonowa BP5ES
Rozwartość klucza:20,8 mm
Średnica gwintu:14,0 mm
Długość gwintu:19,0 mm
Odstęp elektrod:0,9 mm
Materiał elektrody środkowej:Nickel-Mittelelektrode
Opornik:nicht entstört
PASUJE DO:
APRILIA Climber 280 1 276 1989 - 1992 TL 320 1 320 1980 - 1984 TX 300 1 276 1985 - 1986 TX 311 M 1 276 1986 - 1987 TXR 312 M 1 276 1988 - 1990 BULTACO Alpina 1 125 Alpina 1 175 Alpina 1 250 Alpina 1 350 Lobito MK3/MK6 1 125 Lobito MK6 1 175 Matador 250/SD 1 250 Matador MK9/MK10 1 350 Mercurio GT 1 175 Metralla GTS 1 250 Sherpa T 1 250 Sherpa T 1 350 CAGIVA Trial 350 1 350 1982 - CAN-AMTrials 1 310 1983 - CCM240 CMT Trails 1 240 250 CMT Trails 1 250 310 CMT Trails 1 310 320 CMT Trails 1 320 350 CMT Trails 1 350 DUCATI350 Sport 1 350 1992 - 1992 FANTIC Trial 301 Competicion 1 250 GARELLI 323 Trail 1 320 GAS GAS Contact JT 25 1 238 1994 - Contact T 12 1 125 1994 - Contact T 16 1 143 1994 - Delta 25 GT 1 250 Delta 32 GT 1 330 Piri-A 6 Magnum 1 250 Trial 125 1 125 Trial 250 (water + air) 1 250 Trial 327 1 330 TXT 280 1 272 2000 - HARLEY-DAVIDSON M65 1 65 1970 - 1972 M65 S Leggero 1 65 1970 - 1972 MC65 Shortster 1 65 1971 - 1972 MLS 125 Rapido 1 125 1968 - 1972 X 90 1 90 1973 - 1975 Z 90 1 90 1973 - 1975 MECATECNO Dragon Fly,Sky Walker 330 MR 326 Trial 330 MERLIN DG3 350/Cresta/Trial/GR 350 DG3 350/FIUS 350 DG7 1 125 MONTESA Cota 248 1 250 Cota 330,Trial 1 330 Cota 335/335E/349/349T/350 1 350 Cota 348,Trial 1 310 MTV50 Cross/ Sport 1 50 OSSA 230 Explorer/Trial 1 230 303 Trial,TR 80, 1 350 350 Explorer/Tu-yo , Trail 1 350 M.A.R. Explorer / Trial 1 250 TR 80,250 Exp./Trial/Tu-yo 1 250 SCORPA 294 / 295 1 300 SR 125 R 1 125 2011 - SR 280 R 1 280 2011 - SHERCO 1.25 1 125 2001 - 2.0 1 163 2001 - 2.5 1 249 2001 - 2.9 1 272 2001 - Scottich Six Days Winner 1 250 2000 - Trail 0,8 1 75 2008 - Trail 1,2 1 125 2000 - Trail 1,25 1 125 2008 - Trail 2,5 1 250 2000 - Trail 2,9 1 250 2000 - SWM TL 200 1 200 TL 240 1 240 TL 350 1 350 TLM 125 1 125 TLM 320 1 320 ZÜNDAPP CS 50 1 50 CS25 1 50 GTS 50 (5 Gang) 1 50 Hai 25 1 50 ZL 25 1 50
Firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Pocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. Firma NGK zdobyła swoją wiodącą pozycje na swiecie w zakresie świec zapłonowych dzięki ciągłemy zaangażowaniu i fachowej wiedzy technicznej oraz wyraźnej dbałości o możliwie najwyższą jakośćNie bez powodu firma NGK podjęła wyzwanie "sportów motorowyc"-inwestycje finansowe sprzyjają rozwojowi postępu technologicznego. Uzyskana w tn sposob wiedza w sposób oczywisty wpływa na produkcję seryjną, a w pierwszym rzędzie korzystają z niej kierowcy samochodów i motocykli w normalnym ruchu drogowym GCS-AP1-R
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa.
Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę.
Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej.
Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy.