Akumulator JMT YTZ14S (WPZ14S)
Parametry techniczne:
Napięcie [V] 12
Typ żelowy
Pojemność [Ah] 11,2
Szerokość [mm] 150
Głębokość [mm] 87
Wysokość [mm] 150
Prąd ładowania [A] 1,1
Prąd rozruchu [A] 230
Ciężar [kg] 3,9
Akumulator jest gotowy do użytku. Zaletą akumulatorów bezobsługowych i żelowych jest możliwość montowania ich w dowolnej pozycji bez obaw, że wycieknie z nich kwas.
Dedykowany do motocykli:
BMW R 1200 2008, 2009, 2010 HONDA CB 1300 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 DN-01 700 2008, 2009, 2010 NSA 700 2009 NT 650 2005 NT 680 2006, 2007 NT 700 2008, 2009 ST 1300 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 SHADOW 750 2008 VT 750 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 XL 700 2008, 2009 KTM ADVENTURE 990 2006, 2007, 2008, 2009 RC8 1190 2008, 2009 SUPERMOTO 950 2006, 2007, 2008, 2009 YAMAHA FZ1 1000 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 VMAX 1700 2009, 2010, 2011 XJR 1300 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 XVS 950 2009, 2010, 2011
AKUMULATOR OBJĘTY JEST ROCZNĄ GWARANCJĄ ZASADY PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI AKUMULATORA:
1. Nowy akumulator zalej elektrolitem
2. Utrzymuj akumulator w czystości
3. Klemy akumulatora zabezpiecz wazeliną techniczną
4. W zimie odłącz akumulator od instalacji motocykla
5. Przechowuj go wówczas w chłodnym, ale suchym pomieszczeniu
6. W razie potrzeby doładuj "małym prądem".
Na przestrzeni ostatnich kilku lat akumulatory JMT zmieniły całkowicie swoje oblicze. Poprzez zastosowanie całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, obecnie produkowane akumulatory JMT reprezentują najwyższy światowy poziom technologiczny. Relatywnie niska cena powoduje, iż akumulatory JMT są najlepszym na rynku rozwiązaniem dla motocyklistów. Wszystkie produkty JMT posiadają stosowne certyfikaty i wymagane prawem homologacje. Systematycznie podnoszona jakość produktów JMT przy relatywnie niskiej cenie powoduje, że JMT staje się bardzo ciekawą alternatywą dla markowych, głównie japońskich, podzespołów do motocykli.