Akumulator JMT YB12A-A (CB12A-A)
Parametry techniczne:
Napięcie [V] 12
Typ żelowy
Pojemność [Ah] 12
Szerokość [mm] 136
Głębokość [mm] 82
Wysokość [mm] 162
Prąd ładowania [A] 1,2
Prąd rozruchu [A] 165
Ciężar [kg]
Akumulator jest gotowy do użytku. Zaletą akumulatorów bezobsługowych i żelowych jest możliwość montowania ich w dowolnej pozycji bez obaw, że wycieknie z nich kwas.
Dedykowany do motocykli:
ATU MT 175 2004 Ducati: SS 900 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981 Honda: CB 250 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983 CB 350 1972, 1973, 1974 CB 360 1974, 1975, 1976, 1977 CB 400 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 CB 450 CB 500 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976 CB 550 1975, 1976, 1977, 1978 CB 650 1979, 1980, 1981, 1982, 1983 CB 1100 1982 CBX 550 1982, 1983, 1984 CM 400 1980, 1981, 1982, 1983 CMX 450 1986, 1987 VF 500 1984, 1985, 1986, 1987 VT 500 1983, 1984, 1985 Kawasaki: EN 450 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998 EN 500 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 GPX 600 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 GPZ 400 1985 GPZ 550 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 GPZ 600 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 GT 550 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 Z 400 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984 Z 440 1980, 1981, 1982, 1983, 1984 Z 500 1979, 1980 Z 550 1980, 1981, 1982, 1983 Z 750 1980, 1981, 1982, 1983, 1984 ZL 600 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997 ZR 550 1992, 1993 ZZR 600 1990, 1991, 1992 Yamaha: SR 250 1980, 1981, 1982, 1983 XJ 550 1981, 1982, 1983, 1984 XJ 600 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 XJ 650 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 XS 250 1977, 1978, 1979, 1980 XS 360 1976, 1977, 1978 XS 400 1980, 1981, 1982, 1983, 1984 XV 500 1983
AKUMULATOR OBJĘTY JEST ROCZNĄ GWARANCJĄ ZASADY PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI AKUMULATORA:
1. Nowy akumulator zalej elektrolitem
2. Utrzymuj akumulator w czystości
3. Klemy akumulatora zabezpiecz wazeliną techniczną
4. W zimie odłącz akumulator od instalacji motocykla
5. Przechowuj go wówczas w chłodnym, ale suchym pomieszczeniu
6. W razie potrzeby doładuj "małym prądem".
Na przestrzeni ostatnich kilku lat akumulatory JMT zmieniły całkowicie swoje oblicze. Poprzez zastosowanie całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, obecnie produkowane akumulatory JMT reprezentują najwyższy światowy poziom technologiczny. Relatywnie niska cena powoduje, iż akumulatory JMT są najlepszym na rynku rozwiązaniem dla motocyklistów. Wszystkie produkty JMT posiadają stosowne certyfikaty i wymagane prawem homologacje. Systematycznie podnoszona jakość produktów JMT przy relatywnie niskiej cenie powoduje, że JMT staje się bardzo ciekawą alternatywą dla markowych, głównie japońskich, podzespołów do motocykli.