TOMASZ DOMRAZEK
34-300 ŻYWIEC ul. BROWARNA 28
BANK PEKAO SA
37 1240 4881 1111 0000 5340 1137
100 PROCENT
ABUS
ACCEL
ACERBIS
ACTIVE PRO
AGIP
AIROH
AIRSAL
ALL BALLS
ALPINESTARS
ANLAS
ARAI
ARIETE HARRIS
ARLEN NESS
ASTERISK
ATHENA
ATLAS
ATONE
ATV CHINY
AUTOMAX
AUTOSOL
AWINA
AXO
BAAS
BEARING WORX
BEL-RAY
BELL
BERIK
BERTONI
BERU
BF
BIKATEC
BIKE-LIFT
BIKETEC
BLACK BIRD
BLACKKWAY
BMW
BOLT
BOSCH
BRANCO
BRIDESTONE
BRISK
BROGER
BUSE
C.C PRODUCTS
CANYON
CARLISLE
CARTECHNIC
CASTROL
CENTER CROSS
CF MOTO
CHAMPION
CHART
CONTINENTAL
CTEK
CX-80
CX-ŁOŻYSKA
CYLINDER WORKS
DALLARA
DATEX
DAYCO
DAYTONA
DELORTO
DENSO
DIADORA
DID
DMP MOTORCYCLE
DOMINO
DUCATI
DUNLOP
DURO
EBC
EBS
ELECTREX WORLD
ELEKTOSPORT
ELF
ESJOT
EXCEL
EZO
FALCO
FERRO
FILTRON
FLY
FM
FMF
FORMA
FORSA
FOX
fox
FRAP
FREN
FUSION
GAERNE
GARU
GAS GAS
GETES
GILERA
GIVI
GOPRO
GRASSKOP
HALVARSSONS
HARIS
HEIDENAU
HELD
HELL
HELLA
HIFLO FILTRO
HIGHWAY HAWK
HJC
HONDA
HOT CAMS
HOT-RODS
HUSGVARNA
IMX
INNOVA
IPONE
IRIS
ISKRA
IXS
IZOLATOR
IŻ
JAMA
JAWA CZ
JAWKA
JMC
JMP
JMT
JOFAMA
JR
JT
JUNAK
K-750
K&N
K2
KAPPA
KAWASAKI
KBC
KEIHIN
KEITI
KENDA
KINI
KNOX
KOBI
KOYO
KRYPTONITE
KSX
KTM
KYB
KYOTO
LAZER
LEATT
LEOSHI
LEOVINCE
LIQUI MOLY
LML
LOCTITE
LS2
LUCAS
MAGURA
MALOSSI
MANNOL
MAXXIS
MEIWA
METEOR
METZELER
MICHELIN
MIDLAND
MIKUNI
MIŃSK
MITAS
MITSUBOSHI
MOBIL
MORSE
MOTIP
MOTO CARE
MOTOFORCE
MOTOREX
MOTOWELL
MOTOZ
MOTUL
MRA
MZ ETZ
NACHI
NACHMAN
NAF
NAGAHI
NAMURA
NARVA
NAXA
NAZRAN
NBR
NEXA
NG TARCZE
NGK
NISSIN
NITRO
NO NAME
NOK
NOLAN
NSK
NTN
NUVO
OC-1
ONEAL
OSBE
OSRAM
OXFORD
OZONE
PARTS PLUS
PEUGOT
PIAGGIO
PICHA
PIRELLI
PIVOT LEVER
POD
POLANDEX
POLARIS
POLINI
POLISPORT
PRO
PRO-CARBON
PROGRIP
PROX
PUTOLINE
RACELINE
REBELHORN
RECETECH
REGINA
REIKON
REKLUSE
RENNER
RENTHAL
REPSOL
RK
RMS
ROMET KOMAR
RST
RTECH
S100
S2
SACHS
SANREMO
SAVA
SCORPION
SCOTT
SECA
SHAD
SHAPEHEART
SHARK
SHELL
SHIFT
SHIMANO
SHINDENGEN
SHINKO
SHOEI
SHOT
SIDI
SIMSON
SKF
SKYRICH
STAGE 6
STR
STROMER
STYLMARTIN
SUPER-SPROX
SUZUKI
SW-MOTECH
TCX
TEAM-10
TENSAI
TEXA
TGB
TIP-TOP
TNT
TOURMAX
TRW
TUNGSRAM
TWINAIR
UFO
ULTIMAX
UVEX
V-CAN
V-MAX
VALVOLINE
VARTA
VEE-RUBBER
VERTEX
VESRAH
WANDA
WAYCOM
WISECO
WM
WOSSNER
WRP
WSK 125 175 SHL
X-GRIP
XADO
YAMAHA
YSS
YUASA
Akumulator jest sucho ładowny, wystarczy zalać go elektrolitem i po godzinie nadaje się do użytku. (Po zalaniu i zamknięciu już nigdy nie otwierać!) Zaletą akumulatorów bezobsługowych jest możliwość montowania ich w dowolnej pozycji bez obaw, że wycieknie z nich kwas.
Dedykowany do motocykli:
ATU HIPSTER 125 01-04 METEORIT 125 98 APRILIA RXV 450 06-07 RXV 550 06-07 SXV 450 06-07 BOATIAN BT125-12C 125 08-09 BT125T-2 125 05-09 BT49QT-12 50 08 BT49QT-12C 50 06-09 BT49QT-12F 50 07-09 BT49QT-2 50 06-08 BT49QT-7 50 06-09 BT49QT-8 25 06-08 BT50QT-12 50 06-07 WARRIOR 125 07 BAROSSA CHEETAH 170 03-08 MAGNA 170 05-06 SILVER HAVK 170 06-07 URBAN 200 09 BUFFALO/QUELLE RS 700 50 09 REBEL 50 09 REX 150 09 SC 125 09 TANCO 50 07-08 WARRIER 50 07-08 WARRIER 125 08 DAELIM NS 125 97-98 OTELLO 125 99-06 HONDA VFR 400 91 ZLR 125 98-99 HYOSUNG BOOMER 125 03-04 EXCEED 125 02 GV 125 00-06 HYPER 125 98-01 KARION 125 03-08 XRX 125 99-08 ITALJET MILLENNIUM 125 00-03 KREIDLER MUSTANG 125 98-99 MUSTANG 170 04-05 MUSTANG 200 05 KYMCO AGILITY 50 08-09 AGILITY 125 06-09 CK 125 2006, 2007 COBRA 100 98-99 HIPSTER 125 01-04 LIKE 50 09 LIKE 125 09 PEOPLE 50 07-09 PEOPLE 125 05-09 STYKER 125 99-05 STYKER II 125 06-07 SUPER 8 50 07-09 SUPER 8 125 07-09 TOP NPY 100 00 ZING 125 97-01 ZING II 125 08-09 MBK XC 125 95-06 METEORIT CRUISER 125 99-00 REX CHOPPER 125 98-00 RS 125 06-09 RS 250 50 06 RS 700 50 08-09 RS 900 50 07-09 REX 150 07-09 SC 125 08-09 SPEEDY 125 07 SANGYANG/SYM CINDRELLA 50 99 DUKE 125 95-96 FIDDLE II 25 08-09 FIDDLE II 50 08-09 FIDDLE II 125 2009 MIO 25 09 MIO 50 05-09 MIO 100 06-08 ORBIT 25 08-09 ORBIT 50 08-09 ORBIT 125 08-09 SUPER DUKE 125 96-98 SYMPHONY 50 09 SYMPHONY 125 09 SUZUKI AN 125 95-99 LT-R 450 06-10 LT-Z 90 2007, 2008 UC 125 99-02 UE 125 01-03 YAMAHA XC 125 95-06
AKUMULATOR OBJĘTY JEST ROCZNĄ GWARANCJĄ ZASADY PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI AKUMULATORA:
1. Nowy akumulator zalej elektrolitem
2. Utrzymuj akumulator w czystości
3. Klemy akumulatora zabezpiecz wazeliną techniczną
4. W zimie odłącz akumulator od instalacji motocykla
5. Przechowuj go wówczas w chłodnym, ale suchym pomieszczeniu
6. W razie potrzeby doładuj "małym prądem".
Na przestrzeni ostatnich kilku lat akumulatory JMT zmieniły całkowicie swoje oblicze. Poprzez zastosowanie całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, obecnie produkowane akumulatory JMT reprezentują najwyższy światowy poziom technologiczny. Relatywnie niska cena powoduje, iż akumulatory JMT są najlepszym na rynku rozwiązaniem dla motocyklistów. Wszystkie produkty JMT posiadają stosowne certyfikaty i wymagane prawem homologacje. Systematycznie podnoszona jakość produktów JMT przy relatywnie niskiej cenie powoduje, że JMT staje się bardzo ciekawą alternatywą dla markowych, głównie japońskich, podzespołów do motocykli